Kendini hiç bir şekilde göstermiyen bi bebeğim var sanırım🙄😀 kaç aydır doktora gidiyorum asla cinsiyetini öğrenemedik ultrason fotoğrafı bile alamadık sizlerde benim gibi bunları yaşadınız mı ? Cinsiyet için çok sabırsızlanıyorum bu arada 18 haftalık