Kızlar ben 9+3 haftalık gebeyim , 2 3 gündür sanki su gibi akıntım oluyor alttan afedersiniz idrar kaçırır gibi ıslaklık hissediyorum ama sürekli değil bir iki defa denk geldim. Progestan dan olur mu bu? Böyle bi duruma denk gelen var mı.
doktorumla konuştum takip et ve idrar tahlili yaptır dedi. Böyle bi şey yaşayan var mı