Kızlar 33 haftalık hamileyim doktor bebeğin doğum pozisyonunu aldığını söyledi baş aşağıda imiş yani baya heyecanlandım bından sonra neler yapmam gerek bilmiyorum bebek bu pozisyonu değiştirir mi ? Ben hazırlıkları bitirmeli miyim normal doğum olabilir dedi zorunlu bi durum yok tabi son dk bile değişir dedi doktor tahminim 37-38 haftada gerçekleşebilirmiş doğum