1 Temmuz da yumurtlama gördüm kızlar. Dün açık pembe ve koyu kahve tonunda prçeteye çok az kan geldi ama sıkıntı şu ki bu kan ilişki sonrası geldi 😵💫🙈devamı gelmedi . Cuma gününe doktorumdan randevu aldım hemen , kürtaj olalı 3 hafta oluyor doktorum gebelik için izin verdi adet görmeden. Kontrole gittiğimde sorun yok demişti. Bu kanın enfeksiyon olmasından korkuyorum. Ağrı yada kötü kokulu akıntım fln yok. Cuma’ya kadar kendimi kemiricem ya kötü bi enfeksiyonsa içerde yeni tutunmaya çalışan bebeğim varsa ona zarar verirse diye korkuyorum🙁başına böyle bir şey gelen var mı?yada hemşire arkadaşlarım bilir mi ? Biliyorum kimse doktor değil ama belki yaşayan vardır 🙏