38+0 dayız ara ara ağrılarım oluyordu, ama dündendir hiç geçmedi kasıklarım çok kötü regl ağrısından da beter 😣 doğum sancısı diyemiyorum 10 dk bir veya 5 dk bir değil devamlı bi ağrı oturamıyorum ayakta duramıyorum yzanamıyorum nenyapacağımı şaşırdım doğum belirtisimi veya yşayan bi bilgisi olan var mı ne yapmalıyım ?