Arkadaslar yardımcı olur musunuz? Cuma gunu devlet hastanesinde idrar tahlili yaptırdım lokosıt vs cıktı zaten enfeksiyon vardı salı gunu ise saglık ocagına gıttım idrar tahlili ı tekrr yaptırdım hepsı temız cıktı hıc inanamadım 4 gunde ılac kullanmadan nasıl hepsı temız cıkabılıyor sizce doğruluk payı var mıdır?