Helebi yaaa ayni şeyleri düşündüm ilk haftalarda. Herkes içime doğdu sigara bıraktım, içime doğdu şöyle oldum, analık duygusu geldi falan diyor. Bende sigara iciyordum hamile oldugumu öğrendiğimde. Ne bi tiksinme geldi ne bi annelik duygusu. Zor bıraktım sigarayi ağlaya ağlaya 😄 anneme sordum bende anne boyle böyle diye, o da 5 çocuk doğurdum hic oyle ilk haftalarda analık manalik hissetmedim tekmeleyince ya da doğunca hissedersin dedi de rahatladım 😄