sezi149 Merhabalar, bugün demir ilacı kullanmaya başladım ama aşırı mide bulantısı yaptı, kullananlar tecrübelerini paylaşabilir mi:(
byzza16 sezi149 doktorum bana demir ilaclarinin genelde bulantı yapabildiğini söyledi doktorunuza danışın isterseniz belki değiştirir
sclzn sezi149 bana bulantı yapar gece tok karnına yatmadan iç dedi gyno ferro sanol kullanıyorum sorun hiç yasamadım
Papatya2768 sezi149 bende yemekten en az2 saat sonra gece yatarken alıyorum canım doktorum öyle söylemişti
Maaaile sezi149 Demirim benimde cok düşük cikti. 9 haftalığım şu an. Ama bulantimi cok artıracağı icin doktorum vermek istemedi.
Dilekcnkn sezi149 Bende kan ilacı alıyorum feramat şu an kontrole geldim doktorum akşam içebilirsin dedi sabah aç karnına zaten kötü oluyorum bende akşam olması iyi olcak
[silindi] Ferrum hausman kullanıyorum onu kullaninca günüm alt üst oluyor ara ara içeceğim ben de. Tüm gün kusma mide bulantısı.ates. kabızlık. Dün bayilacaktim neredeyse. Sonra baktım foruma herkes bundan şikayetçi bana bu dokunuyor. decavit in içinde demir var zaten. Doktoruma soracağım gidince de. Tahlilime bakan bir doktor normal bunlar dedi geçti. Salak söylesene demir hapı yan etki yapmış diye.30.haftadan beri bir aydır her gün kusuyorum.
karpuzayse sezi149 benim de aşırı bulantım oluyordu Demir ilacından dr değiştirdi şimdi feramat kullanıyorum çok şükür hiç bişey yaptığı yok
Songunler sezi149 valla ilk bebegimde kullandim hem bulantı hem kabızlık yapmıştı degistirdik ilacı ama yine ayni devam etti zor oluyo gercekten kullanmasi..
Oznur_08 sezi149 banada yapıyodu hatta kusma raddesine getiriyodu aç karnına mı içiyosun ve hangi ilacı başka bi doktora gidip tok karnına içebilceğim bi ilaç verdi şeker gibi ondan sonra olmadı hapla alakalı olabilir doktoruna söyle değiştirsin