Nurond normal artık sanki ya ben de 32. Deyim benim de 1 2 gündür öyle bundan sonra da böyle devam eder herhalde. Ama ben kendimi yorgun değilim diyebşartlamaya çalışıyorum ki işte vakit daha hızlı geçiyor😃😃 bir de masa başı mı ya da oturarak mı bilmiyorum işiniz ama 1 saatte bir 10dk yürüseniz faydası olur. 🌸🍀 Bir de gün için de kuruyeniş tüketin insanı dinç tutuyor. Sıcak oldupu için bir de sulu bir meyve alın yanınıza enerji veriyor🌸