Fatmaky63 39+5 haftalık oldum Bugün karnında 2 dk da bir gelen sertleşme oluyor bebek toplanıyor bir tarafta hep ,Doğum belirtisi olabilir mi çok fena ağrıyor
Basakgul Fatmaky63 38 haftalık olduk 35 den beri var.Dün doktoruma sordum bebek kendini doğuma hazırlıyor dedi
Betullll99 Bende 38+3 haftalik gebeyim bendede cok adet sancisina benzer agri var ayni sekilde kasılma da doktoruma haber verdim biraz daha durup gidecem bostan almayin derim
Yumurcakk Betullll99 bende 38+3 bebek dün gece cok kastı kendını ve doğurcakmısım gibi hissettim halbukı bel ağrım yoktu öyle bi baskı yaptıkı rahime gece 12 bağırıyorum dedim komsular der bu kız şiddetmı görüyor fln sol bacagımda sinirlerime denk gelio öf yok böyle bişey kendını kasıp kasıp toplayıp bi anda sert hareket edıodu
Betullll99 Yumurcakk ayni canim valla dogum yaklastikca yerleri daraliyor galiba onde sivriliyor saga toplaniyor egiliyor yamuluyor karnım