Reyhandmrl bende kızımdan sonra ihmal ettim 2.gebeliği düşününce bi görünim dedim tahliller vs istenilen sonuç çıkmayınca biyopsiye karar verildi ondada RAM net sonuç çılmadı doktorum 3000 kaçağa kadar ilaç başlamıcam dedi benimki hep 1000 altıydı çocuk yapasan saha iyi hamilelik nasıl tepki verir bilemeyiz dedi iyi de geçer kötüde dedi bana bıraktı benimde çocuğum hemen olmuodu tedaviyle hamileli kalıyorum bira oluruna bıraktım kendilinden hamileli kaldım ilk aylar 2000 kasar çıktı protein şimdi sabit 1bçklarda ödem tansiyon yok çok şükür kızımda da böle geçmişti son 2ayım kaldı 32 haftalık olduk inş sorunsuZ bitecek