Memetzeynep Benim kızımın 6.ayindan beri yapışıp tekrar açılıyor doktorumuz 3 yaşına kadar normal olduğunu müdahale etmediğini söyledi ama tabi enfeksyona sebep olursa veya idrar deliğini kapatıp idrar yapamazsa o zaman müdahale ederiz dedi çok şükür bir sorun yaşamadık o konular ile ilgili