aysessozer valla en iyi korunma ben eş korunması başıma geldigi için diyorum ben 1 bucuk senelik evliyim ve başta bebek düşünmedik korundugum halde evliliğimin 4. Ayı hamile kaldım sonra tabi nasip olmadı düşükle sonuçlandı doktorum düşükten sonra eşin korunsun sen korunma dedi bana ama kalmayanda var ben aksatmadıgım halde ilacı hamile kalmıstım😅