Momy01 minikoglumm sancı yok kuzum sancı yada kasılma olsa dalgalar yukarı doğru ve inişli çıkıslı artış oluyor
Minigim-ben susam_18 nasil anlıyoruz sancı olup olmadığını? 2 dır ben de nst ye giriyorum ama hiçbir şey anlamıyorum 🤷♀️
susam_18 minikoglumm benim 32 de 40 lardaydı riskli geçiriyorum malesef. Şuan 33+4 üz😊 her hafta kontroldeyim.
Zeynom3 Haftada 40larda çıkıyordu benim riskli geçiyor hamilelik 30+3 günlük şuan rabbim vaktinde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲❤️
minikoglumm Momy01 minik minik varmış oda pozisyon almış o yüzdenmiş 38 lere kadar rahatız bisey çıkmazsa insalalhhh👏
Momy01 minikoglumm sağlıkla ve zamanında gelsin inşallah son zamanlar biz anneler için geçmesede ayrı bir heyecan hergün
susam_18 Minigim-ben ben az önce geldim hastaneden 34 hafta olmadım ama 90 lara çıkan sancılarım çıktı 😔 orda sayılar var ya dalgalar kaça kadar çıkıyo bakın anlarsınız.
Minigim-ben susam_18 cok gecmis olsun canım, inşallah vaktinde sagliklica alirsin bebegini kucağına. Doktorun ne dedi bu duruma?