23 haftalık hamileyim kızım karnımda kıpır kıpır çok hareketli fakat ben elimi koyduğum zaman ışık gören böcekler gibi kaçıyor.Tık yok.Konusmakta fayda etmiyor.Ama babası konuşarak dokunsun hareketlenmeye başlıyor kıskanıyorum artık.Sizde de durumlar aynı mı kızlar.