Meryemce92 Edasel 9 uncu haftada gören var bebeği. Geç döllenme falan olabilir. Vajinal ultrason yapıldmı ?
Hlyarsln Edasel gec döllenme olabılıyr bnde de aynısı oldu ve doktorum alttan muayene etmişti 3 hafta snra gel dedı gıttm ve ultrason da gorundu kesnlkle sonlandırmayın ve başka doktora gorunun bnce
Edasel Meryemce92 pazartesi gel dedi sonlandıralım ama gıtmıyımı ozele mı gıdım bilmiyorum Aglamaktqn artık ne yapcamı bılmıyom
Arhbn Edasel canım başka bi doktora daha git, ben o haftada aşağıdan muayene oluyordum, bi de aşağıdan baktır istersen, ama başka bi dr a daha görün
NinnikoveAnnesi Edasel ben de 7 haftalıkken alttan ultrason ile görüldü bebek üstten görülmez küçük çünkü dedi doktor. Bence de kesinlikle başka doktora git. İnşallah görürsün bebeğini🙏🏼
alparslan6610 Ben de geçen hafta gittim 5+4 de kese vardı bebek yoktu alttan baktı gene göremedi bir hafta ya da 10 gün sorma gel dedi