Merhaba arkadaşlar ,25 günlük anneyim,ALLAH isteyen herkese yaşatsın bu tarifsiz duyguyu 🌸34 haftaya kadar çok güzel giden bir gebelik süreci geçirdim,doktorumunda önerisiyle her gün yürüdüm ,baştan beri normal doğum istiyordum ama çokta önemli değildi doğum şekli,34 . Haftada rutin muayenede bebeğin çok aşağıda olduğu ,1 cm açıklığım olduğu ve nst de çıkan sancıların sıklığı nedeniyle yatışım yapıldı 5 gün hastenede kaldım ve çok şükür iyiydim .36+5 de ki muayenemde doktorum ½ güne bekliyorum dedi eve geldik uyudum .Her zaman ki gibi sabah 6 da lavaboya kalktım her şey normal di ama pat diye bir ses duydum önemsemedim sonra yatağa geçtim sıcak bir şey aktı tutmak istedim tutamadım suyum gelmişti ,8 de hastaneye geçtik açıklığım 4 cm olmuş hemen yatış verildi ama ben bir şey hissetmiyordum ,9 da 7 cm olmuş açıklığım ağrılarım başladı ve artık açıklık 8 cm olduğunda ağrıya dayanamadım epidural istedim ,eoiduralden hemen sonraki kontrol de tam açıklık oldu ve hemen doğumhaneye gittik,5 dakika içinde kızıma kavuşmuştum ,doktor da çok önemli ben çok memnun kaldım Canım doktorumdan 🌸öyle güzel bir andı ki yazarken gözlerim doluyor.Çok hızlı ilerledi sürecim çok şükür 🙏🏻 Meryem otu alıcaktım çok inanıyordum ama fırsat olmadı ,inanıyorsanız bence alın ,depend kesinlikle çok iyi oldu doğum öncesi bile kullandım ,sormak istediğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz 🌸çok uzun oldu kusura bakmayın kızlar 😍