serenty_123 Bende 35 haftalık oldum bugün sabah kalktığımda kalça kemiğimde agri vardi kontrolüm vardi meğer bebek çatıya girmiş ondanmış ağrım ic dikişler de çok gergin dedi 1 hafta sonra yine gel dedi sanırım 36 da alicak dayanmaz dedi çünkü
GLshkrasln Susamcik aman aman maşallah diyelim hareket etmeleri iyi olduklarına işaret bazen canımı çok acıtıyor tekmesi uykudan kaldırıyor vur annem vur bebeğim çürüt annenin karnını dyrm gene de 😂😂😂
-Cansu- Susamcik 35+4 aynı sorunları yaşıyorum kasık ağrım oluyo 2 haftadır. Ntde geçen hafta 65-70 çıktı sancı bugün kontrolde 30-35 arası çıktı. Sizin nts fln nasıl aceba
Elif-Handan01 Susamcik bende 35. Haftama yeni girdim o kadar çok terliyorum ki hayatımda terlemek nedir bilmezdim şıp şıp akıyor resmen😄🙈 var mı böyle olan
Nehir0 Susamcik valla benim de aksine hareketleri azaldı bir haftadır üstelik yoğun çatı ağrım başladı yüksek tansiyon da çıktı bayağı neşeli günlerdeyiz
Susamcik Nehir0 Allah yardımcınız olsun. Tansiyon sonradan mı çıktı? Hareketler zaten azalır diyorlar normalde yeri daraldığından. Bide sizinki pozisyonunu almışsa ondan da olabilir.
Nehir0 Susamcik allah razı olsun valla ben de yeri mi daraldı diye düşündüm ama soracam. Tansiyon da 33. Hafta sonunda net olarak çıktı öncesinde de ölçümlerde biraz belli oluyorsu 12/8-9 gibi