Merhaba arkadaşlar iki tane kürtajım vardı. Bu gebeliğimde sorun bebeğin kalbinin gelişmemesi , kalp atımı yok dedi doktor . İlk gittiğimde çok zayıf atıyordu . Bu durumu yaşayan var mı ? Nasıl bir tedavi uygulandı ? Bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi