Elif1agr1 40+4 de doğurdum. 12 haftadan itibaren yürüdüm spor yaptım evde ev işlerimi hep düzenl yaptım,hareket ettm, hurma yedim adaçayı içtim merdiven çıktım sıcak duş yapılabilecek her şeyi denedim . Sancım geldiğinde açılmam olmadığı ve bebeğin kalp atışları yavaşladığı için acil sezaryen oldum. Yani o kadar uğraşmama rağmen gidişatı bebek belirledi