Ilossuzun Ben günde 1 tane meyveli gazoz içiyorum 12 haftalık olacağım 2 gün sonra ama çok canım çekiyor sizce sakıncalımı🧐
zehranurr Ilossuzun fazla kaçırmasınız iyi olur. Mesela 2 günde 1 gibi falan belki bir tık daha iyi olabilir. Meyveli sodanın bir yararı yok sadece Vücudunuza fazladan şeker yüklüyorsunuz
Asyaayaz1 Sade soda içmelisiniz daha sağlıklı içemiyorsanız en azından bi kaç damla limon sıkıp içmelisiniz🌸
Ilossuzun Hamilelikten önce günde 3 4 tane içerdim çok severim şimdi eşim çok kızıyor sürekli içme diye akşamları o birazını içiyor bana bir kaç yudumluk bırakıyor onunlada doymuyorum😂😂💕