Kuzeyegemoms Günaydın anneler, bugün kan uyuşmazlığı için iğne olacağım. Ama eşimin önemli bi işi olduğu için gelemiyor. Eşimin olması gerekiyor mu bu iğne için kan grubu vs kartının fotosunu göstersem yeterli olur mu?
AnayimBenAna_ Kuzeyegemoms bildiğim kadarıyla olmuyor iğneyi alıp hastaneye gidip yaptırıyorsunuz tabi şuan bi farklılaşma gelmediyse