Merhaba hanımlar Konya’da hastanelerde randevusuz gidince sıra alinabiliyor mu ve sizce devlet hastanelerinden hangi hastane hangi doktoru tercih etmeliyim doğuma 27 gün kaldı sidmiye kadar randevum olmadığı için hep özele gitmiştim özelde doğum yapacak durumum yok doktorum da doğum yapacağın doktorun takip etmesi gerekir dedi yorum yaparsanız çok sevinirim yardımcı olun bana şimdiden teşekkürler ❤️