Nazanypc 31+4 haftalık hamileyim şuan hastanede yatıyorum sancılarım olduğu için ilk gun 60larda seyretti yatis yaptilar simdi de 20-30 kadar anca cikiyo nst de. Bende bişey yok tabi. 3 gündür hastanede yatıyorum. Doktor da tam bişey demedi alttan muayne yapmadılar, ultrasonla da muayne etmediler daha bebeği yardımcı olun lütfen ne yapmalıyım? 2. Gebeliğim ilki ikizdi vefat ettiler erken doğum yüzünden bunu da kaybetmek istemiyorum 😔
Alim Nazanypc eğer sancin var diye yatirip bebeğe hiç bir şekilde bakmiyorlarsa başka bi hastaneye gitmeni tercih ederim sakın ol
Damla________ Nazanypc özel hastane mi yatış sebebi ne sancı yok kanama yok muayene yok 3 gündür boş boş bekletiyorlar
Irmak7544 Nazanypc başka bi Doktora görünmekte fayda görüyorum hepimizin yaptığı bişey bu lütfen başka bi Doktora görünün
Nazanypc Damla________ devlet hastanesindeyim. Ilk gün 60larda seyredince yatış verdiler hemen. Ciğer geliştirici vurdular ve sürekli serum yiyorum 1000lik. Ne yapacağımı şaşırdım valla
Damla________ Nazanypc o zaman takip etsinler iğne de yapmışlar çıkma allah korusun bir sıkıntı olsa sorumlu çıkarlar ama birileri söylesin ilgilensinlerr bilgi versinler
deletedmom28 Nazanypc anladım canım Allahın izniyle bişi olmaz kalbini ferah tut inşallah.Yani doktorlarında biraz üstüne gitmek gerekiyo yumuşak bulunca kendi istediklerini yapıyorlar.
Nuremo Nazanypc sancında yok yani riskli degil canım bazen özel hastaneler para için yapıyor bnce birde devlet hastanesime görün derim.
PelinHekimoglu 35. Haftama girdim doktorum hiç sncım var mı yok mu bakmadı bile .Ne diye bakıyorlar ki erkenden sancılanmadığınız halde 🤔