teodorahala_ Arkadaşlar 15 haftalık hamileyim ve kasık ağrılarım kesildi aşerme başladı ve bel ağrım var. Kasık ağrılarının geçmesi beni korkuttu bu normal midir ? Lütfen sizde de aynısı olduysa benimle paylaşır mısınız ?
Rumiaba teodorahala_ Merhaba canım bende 15 haftalık gebeyim 12. Haftaya kadar kasık ağrım oldu şuan benimde yok ama hersey normal bende. Bence sende de sıkıntı yoktur sitres yapma yine doktorunlada görüşürsün tabi .
teodorahala_ Rumiaba çok teşekkür ederim o kadar rahatlattınız ki 🙏🏻 zırt pırt gitmek istemiyorum. Allah sağlıkla kucağa almayı nasip etsin herkese 🙏🏻 Cinsiyet belli mi sizin ?
Rumiaba teodorahala_ Doktor erkeğe benziyor dedi ama önümüzdeki hafta randevum var net söyleyecek bakalım 🥰 Sizin belli mi ?