Scgn123 dogru burundan alıp agızdan vermek oluyo ben çok faydasını görmüştüm, sancı esnasında sancıyı ayakta karşılayın en kolayı bu şekilde ve yanınızda biri varsa belinize masaj yapmasını isteyin oda çok rahatlatıyo, dogru ıkınmada arkadan olucak kabız olmuşcasına ıkıncaksınız dogum esnasında doktorum nefes almadan ıkınırsan bebek gelicek demişti ve 4 ıkınmada dogurmuştum