Kızlar hayırlı sabahlar 2′li testten geldim ense kalınlığı 1,5 burun içinde %6,3 dendi doktor normal dedi ama birde sizinle paylaşmak istedi burun biraz kucuk dedi ama burun kemiği gorundu dedi. Birde ultrason resmimi eklemek istedim cok kotude olsa cinsiyet tahmini yapabilecek olan varsa özellikle 😇