Herkese selam 10+3 günlüğüm .Oksapar , ecopırın, prilam, folik asit , ekstra multivitamin kullanıyorum . Ama enerjim bana yetmiyor .Öğlene kadar normal sonrasında kendimde yürüyecek derman bile bulamıyorum . Var mı sizdede böyle sorunlar yaşayanlar basıl baş ediyorsunuz