Caglaluna merhaba, 9+4üm bende. Kasık ağrısı sürekli olucak diye bişey yok ki benim nerdeyse hiç ağrım olmuyo başından beri iki üç sefer ani harekette filan bi ağrı girdiği olmuştu o kadar. Onun dışında bi ağrı yaşamıyorum tedirgin olmayın bence normaldir