Gamzeinci00 Kızlar vajinama yakın bir yerde çıban oldugunu tahmin ediyorum baya büyüdü ve ağrılı bı hal almaya başladı nasıl geçer bu iyice siyahlasmis ucu bembeyaz kalmış patlatılması doğru mu acaba
Buketiniz29 Gamzeinci00 enfeksyon olabilir sivilcenin içinde binkadin doğuma göster istersen patlattitan sonra intihap kapma diye diyorum
Esmaa-ess Gamzeinci00 Geçmiş olsun canım bende de yıllar önce kalçamın üzerinde çıkmıştı çok ağrıyordu unlu lokumu ikiye bölüp Üstünde beklet dediler iltihap çekiyormuş bir kaç gün yaptım bana iyi geldi
Aylinsemih Gamzeinci00 eczanede çalışıyorum terramiycin sürebilirsin bende de çıkmıştı biraz bırkaladim mantara dönüştü sakin oynama benimki mantara dönüşünce mantar kremi sirkeli su baticon vermişti doktorum istersen bi daniş belki başka bi krem verir
Nnimet Bende de ona benzer biseyler cikmisti yurumekte sikinti cekiyodum doktora soyledim tiramisun verdi o cok rahatllatti sakin patlatma kendi patliyo zaten
Tugceekurtt @Gamzeinci00 2 gündür aynı acıyla uğraşıyorum ne yürüyebildim ne oturabildim ağrılı bişey. Dün doktoruma sorduğumda fucidin diye antibiyotikli bir krem almamı söyledi. Akşam yatmadan onu sürdük bu sabah 5.30 da lavaboya kalktım ve regl oldum sandım öyle bi patladı rahatlattı. Çibanı kurcalamayın daha kötü enfeksiyon yayılabiliyo