Kuzum normal .Bende 5 haftalikken ogrendim ve keseyi gordum am bebek gozukmedi o gun.hatta ilk kusmami keseyi gordugum gub hastahane lavabosunda gerceklestirdim1😀😀direk doktora sordum hocam daha bebek yok neden bu kadar erken basladi diye. O da bazi bunyelerdd bu sekildd erken basliyor dedi .Allah yardimcin olsun cnm şu an 10 haftaligim ama ogrendikten bu yana 5 hafta icinde tam 5 kilo verdim hicbirsey yiyemedim .Direk cikartiyordum artik serumla beslencek duruma gelmistim.Agzimda surekli garip bi tat .Yani cok zor bir durum ama bebişlerimiz icin katlancaz mecbur 🥰🥰bir hafta sonra bebs gozukcektir cnm Allahin izni ile