Güzel anneler 29 haftama girdiğim gece yoğun bir şekilde kanamm başladı gece saat 2 di hemen hastaneye geldik doktor muayene etti bebeğim kalbi çok zayıf dedi kaybederiz dedi seninde durumun iyi değil ameliyat tA rahminide alabilriz dedi çok korktum eşime dedim beni burdan götr doktor dedi başka hasteneye yetişemezsiniz neyse bni acil ameliyata aldılar şuan iyim ağrım var biraz Allh rızası için bebeğime dua edin