haticealici Nisan herkesde gelmiyor ben de de gelmemişti,sakin olmaya çalış,Şunu bil ki acıda duyacak olsan bebegini karnından çıkartıp sana verdiklerinde gözyaşlarını tutamıyorsun mutluluktan,herkesin farklı olabilır günün biter olmaz suni sancı verebilirler,yada sezeryan senin durumuna baglı suyun gelince git ama mutlaka ve sancın sık şiddetli olursa bekleme kanamam benim suyumdan sonra gelirdi hep iki oğlumu da Sezeryanla dünyaya getirmiştim ,gününden erken gece gelmişlerdi😊bu yüzden evet zor amaliyatane felan insan bir titriyor felan ama deger😊