Glnnnn Ben henüz son görüşmemizden bu yana doktora daha gitmedim 23 Eylül’de kontrolüm. Bende protein ağırlıklı beslenmeye hep faydalı yararlı şeyler yemeğe çalışıyorum. Şuan 23. Haftadayım bazı günler haraketlerini hissediyorum bazı günler de hissetmiyorum o beni hemen endişelendiriyor sadece 🙈