Berfinelifsu Merhaba kızlar. Dün eşimle birlikte olduktan sonra aradan bir saate yakın süre geçti kızımla ilgilenirken iç çamaşırımin ıslandıgını fark ettim koku yoktu renk yoktu . Eşime de söyleyemedim 8+2 günlük hamileyim sizce suyum gelmiş olabilir mi
Kelebekmadam Berfinelifsu gebelik haftanız çok erken degilmi ben 11 haftalık oldum yinede ilişki için çok korkuyorum doktorda uygun görmedi bir sorun olmasa bile ilk üç ay yapmayın dedi
Purpura26 Berfinelifsu Heralde spermle suyu ayırt edebilirsin. Duş aldıysan ondan da ıslaklık olabilir terlemişte olabilirsin. Şeffaf akıntı da olabilir. Yani bence suyun gelmesi son ihtimal ama takip et devamlı oluyorsa doktora git
nuniturkmen Berfinelifsu banada oluhor cok normal boşaldıktan sonra bir iki saat sonra su gibi geliyor
nuniturkmen Ezgiii11 başından beri hep içime boşalıyor benim şuan33 haftalık hamileyim şimdiye kadar sorun olmadı ne gibi bi sorun olması gerekiyor ki?şimdiye kadar hiç duymadım
hepoyleolurzaten nuniturkmen sprem içerisindeki prostaglandin isimli madde rahimde kasılmalara sebep oluyor
Meyracukurmaraz nuniturkmen o şekilde olduğu zaman benim adet sancısı gibi sancım olmuştu şiddetli Bi şekilde o yüzden bıraktık kişiden kişiye değişir. Bir de koca karı hurafeleri var bebeğim pis doğar falan diye 😂
Ezgiii11 nuniturkmen Yanı bilemiyorum ama doktorlar önermiyor ama genede siz bilirsiniz bebegin kese bolumune ulaştıgı için sıkıntı olabileceği soyleniliyor
Babymommy hepoyleolurzaten o çok yetersiz bir kasılma imiş bir sakıncası yokmuş. Fakat korunmamak enfeksiyon riskini arttırır o sebeple düşünülebilir.
hepoyleolurzaten hepoyleolurzaten sprem içerisindeki prostaglandin isimli madde rahimde kasılmalara sebep oluyor Ezgiii11 bence yorumlarımı bir okuyun, karıştırdınız sanırım 😊 bilgiye de ihtiyacım yok teşekkür ederim kendi doktorumdan yeteri kadarını öğrendim 🙏🏻
hepoyleolurzaten Babymommy enfeksiyon konusu da doğru ama sanırım kasılma da kişiden kişiye göre değişiyor. Çünkü ben 2 gün kasılma yaşamıştım daha haftamız küçükken ve kasılma durdurucu iğne vurulmuştum. Yine de her türlü dikkat etmek gerekiyor
nuniturkmen Meyracukurmaraz benim normal olduğu için hiç bir şekilde sancı his etmediğim için normal devam ediyorum..ilk defa duyuyorum bu hurafeleri😹
Ezgiii11 hepoyleolurzaten Hurafe değil canım ben saflık acısından soyledım… Bundan guluncek yada dalga gecikcek birşey yok Dr Banu çiftçi videolarını izlerseniz biraz bilgi edinin bence
hepoyleolurzaten Ezgiii11 siz burada pis doğar gibi birşey söylediniz mi acaba? Ben başka bir arkadaşa yazmıştım ama?
Ezgiii11 hepoyleolurzaten Burda bir paylaşım yapıldı için ben yorum yazdım tabi herkesin bilgisi kendisine… Birşey diyemem ben yorumları okudum zaten hatırlatmanıza gerek yok biz sağlık için yani bebekle sizin için söylemiştik ama tabi karar sizin… Doktorunuz nederse onu yapın tabi
hepoyleolurzaten Ezgiii11 yok ısrarla söylüyorum siz kişileri karıştırdınız gerçekten de. Ben zaten bu konuda karşı olduğumu spermin kasılmaya sebep olduğunu yazdım. Sizde farklı birşey dememiştiniz zaten ilk yorumunuzda. Postu açan ya da korunmasız ilişkiyi destekleyen kişi ben değilim 😊 kendimde zamanında kasılma yaşadığım için doktorumdan yeteri kadar bilgi aldığımı söyledim o kadar 😊