Kilolu olarak hamile kalanlardanim 174 boyum 91 kilo ile başladım gebelige 26. Haftaya kadar 94 tum 30 a kadar okadar iyidi ki hersey tamam dedim 100 u geçmeden giderim doğuma falan.. 30 dan sonra degil 100 u geçmek depar attım resmen 33. Haftada 110 kiloyum suan napicagimi bilmiyorum su 4 lt yakin iciyorum ama iştahım cok cok artti.. Diyet yapmak istiyorum nasil bir yol izleyebilirim bu iştahla bilmiyorum. Siz nasil bir yol izliyorsunuz