Nura6 ben hastanede yattım açılmam vardı 35 haftalıken gelen giden alttan muayene etti artık yoruldum ve kendi isteğimle eve geldim 1 gece yattım evde ertesi gün akşam suyum geldi ve sabahına doğum yaptım bu süre içerisinde artık oturamıyordum o ağrı yüzünden artık altan muayene edeceğiz dediklerinde çok kötü oluyordum ama o esnada kendinizi kasmazsanız çok rahat oluyor zaten açılma ilerledik ağrı falan kalmıyor siz rahat olun stres yapmayınca yeter ki bu günlerinizin tadını çıkarın valla benim öok zor bir hamilelik dönemim oldu ama inanın iyi ki olmuş diyorum kızıma baktıkça