Kızlar merhaba. Bugün itibariyle 12 haftalık olduk. Son zamanlarsa ara ara oluyordu sanki ama dün gece özellikle inanılmaz bir sıcaklama hissediyorum ben sanki ateşim varmış gibi. Özellikle ayaklarım ve dudaklarım yanıyor çok. Hormonlardan oluyormuş sanırım ama yine de telaş yaptım sizde de oluyor muydu böyle?