Cigdemmom
Suni sancı berbat bir şey 😏
Açılmanın olup ilerleyip ilerleyemeyeceğinin de garantisi yok, sezeryan ol bence. Suni sancı ile normal doğum yaptım o sancıyı çekerken bağıra bağıra ağladım kendi sancısıyla gelenler gayet sakin çekerken sancısını ben bağıra bağıra ağlıyordum . Aklıma geldikçe bile kötü oluyorum