Susaamm Merhaba arkadaşlar..sizlerde de bende olduğu gibi saç boyama konusunda net bir karar alamayanlardan mısınız 😔 bilgisi fikri olan var mı bu konuda ki düşüncelerinizi öğrenebilir miyim?evet haklısınız herşey bebişlerimiz için en sağlıklısı ama zaten bukadar kilo alırken kendimi dibi gelmiş bu saçla iyice çirkin hissetmek istemiyorummm 😭
Damla________ Susaamm hiç b şey olmaz arkadaş 2 kere dip boyadı icin rahat etsin bitkisel boyat madem
Elcinnnn Susaamm canım bende bu konuda çok takıntılıydım boyatıcam boyatıcam en son eşim bişey olur vicdan azabı çekmektense boyatma ne kaybedersin dedi gerçekten de kimsayal ve geçiyor karar senin
Mustafa_feride Ben boyadım canım hiçte bir sey olmadı kendim boyadım hatta sacım uzundu 4 tüp kullandım ama kokusundan dolayı kokuyu içime çekmemek için balkonda durdum akşam serinliğinde yap istersen
Susaamm Teşekkür ederim yorumlarınız için .saç boyaları deriden kana bulaşıyor diye korkutuluyorum ama deneyimleyerek sonuçladığınıza göre korkmayabilirim artık sanırım 🤗🤗
Gulsummldr Bende boyatmak istiyorum. Tamam bebegi düşünüyoruz ama içim gidiyo ombrelere resmen. Kararsızımmmm 🤔🤔🤔
ArzuGl Ben de organik boya düşünüyordum ama doktorum gebeliğin boyunca saç boyamana izin vermeyeceğim dedi vazgeçtim. Risk alamadım açıkçası.
EzgiMazlum Ben 4 ay bitince dip yaptırdım fazlaca beyazım vardı ve karamel saçlarım 😬annenin mutluluğu bebişi fazlaca etkiliyor Ama yine de sen bilirsin etkilemek istemem