Zuleyha1655 Hamilelikte Demir eksikliği olan arkadaşlar ilaç kullanmadan nasıl giderebiliriz bu eksikliği
Dilek33 Zuleyha1655 pekmez içine limon sıkılıp içildiğinde çok iyi geliyor diyorlar deneyebilirsin bnde her sabah yapyrdm
U-E Zuleyha1655 demir içerikli besinlerden tüketebilirsiniz ama ilacın etkisi gibi etki edip depoları doldururmu bilemiyorum
badembid Zuleyha1655 hamilelikte demir eksikliği hızı yüksek olduğu için, gıdalardan yeteri kadar alma şansımız yok. Aksi halde saç dökülmesi,üşüme , cilt rengi solgunluğu, baş ağrısı vs yapıyor ciddi şekilde
Kamile71 Zuleyha1655 kuru siyah üzüm badem yumurta kırmızı et kan yapiyo hergun aksatmadan tüket ama ilacını mutlaka kullan
humasultan3443 Dilek33 pekmek çeşidi fark eder mi canım eşim hamilelikten önce bir dünya keçi boynuzu pekmezi almıştı da onu kullansam olur mu ki acaba
Zuleyha1655 goktugun_annesiii evet yeşillik yemiyordum sanırım bu yüzden eksıklık oldu teşekkür ederim öneriniz için ☺️
HilalYlmz Zuleyha1655 ben bu işi çözemedim keçi boynuzu pekmezi içiyorum karadut özü içiyorum kuru üzüm kara erik yiyorum sebze ağırlıklı besleniyorum birde üstüne üstlük sabah akşam Demir ilacı kullanıyorum gel gör ki hala eksik hala eksik
Zuleyha1655 HilalYlmz çay kahveyi çok tüketmeyin Vücüttaki Demiri emiyormuş süt ürünlerinizde yemeklerle birlikte değilde ara öğünlerde tüketin yoksa süt ürünleride emiyormuş demiri
poyrazinannesi3547 Benim doktor 9 ay boyunca içmem lazım dedi demir hapını kendimde keçi boynuzu pekmezi içiyorum bazen
Zuleyha1655 poyrazinannesi3547 valla doktorlarıda anlamıyorum birisi kullan dedi diğeri kullanma ne yapacağımı şaşırdım en iyisi doğal yöntemler
[silindi] poyrazinannesi3547 doğumdan sonra da içiyorsun ki. Çok kan kaybediliyormus. Hatta demir eksikliği anemisi varsa sürekli kullanmak zorundayız değerler düşmesin diye. Ne çektim ben valla kutu kutu. O ise yaramazsa iğne.
poyrazinannesi3547 [silindi] 9 ay demişti tabi değerler düşükse eğer içmem gerekirse içerim şimdilik doğum sonrası bişey demedi keşke bu ilaç yerine pekmez falan aynı etkiyi gösterse
HilalYlmz Zuleyha1655 çay sadece kahvaltıda 3 bardak içiyorum oda Kahveci bardağı derler yA onunla küçücük 😂😂 onun dışında tüketmiyorum çok nadir dışarı çıkarsam akşamları iki bardak içiyorum ama sanırım bebek depolarımı bitiriyor 😂