Merhabalar sevgili anne adayları ve anneler
Ben Ankara’dan Görkem:) Şu an 22+2 haftalığız.
Covid aşısı ile ilgili sorum olacak. Gebe olup vurunan var mı aramızda? Ben Mart ayında kovid atlattım. Normalde 6 ay biliyorsunuz ama şimdi aşılamayı 3 aya dusurmusler. Dün mhrsden baktım en erken 6 temmuz diye gösteriyordu randevuyu.
Doktoruma da ulaşamadım olmalı mıyım bebeğin doğmasını mi beklemeli miyim bilemedim?
Şimdiden cevap yazıp yardımcı olan herkese teşekkür ederim. Allah bir avazda kurtarsin hepimizi inşallah. Sağlıkla kucaklarimiza almak nasip olsun