mrs_elisah Kbrpsygt ay ben 2 takım aldım hiç birini de giyemedim çok kanamam vardı üstüme geçer diye kıyamadım giymeye. Ama haluk bayram markasının takımları çok güzel. Ben ordan aldım o kadar kaliteli ki anlatamam. Bide daha uygun fiyatlı 150 liralık aldım o çok çok inceydi.
U-E Kbrpsygt heryerde ateş pahasına satılıyor trendyolda en uygunları ama bn oradanda almadım dogum için alınan gecelikler daha sonra cok rahat giyilmiyo o yüzden lw dan normal yüksel bel pijama takımı aldım 2tanesi 150ye denk geldi
Kbrpsygt mrs_elisah ya bende almayacaktım aslında ama ilk gebeliğim fotoğraf falan çekinirsek anısı olur diye düşünüyorum ondan alayım dedim 🥰🙈
Kbrpsygt U-E evet çok pahalılar internette bir çok siteye baktım görmedende emin olamadım o kadar para verip bide beğenmemek var
Mom789 Lohusa sepetinden aldım cok guzel kumaşı falan öneririm ama ben tek gece giydim bi daha giymedim tek giyimli alacaksan resim cekmeyeceksen bence lohusa adi altında şeyleri alma cok pahali gereksiz normal takim alabilirsin
Kbrpsygt Mom789 normal takımım var ama fotoğraf için sadece anısı olsun diye alsam mı diye düşündüm de kararsızım şuan 🤭
U-E Kbrpsygt evt bnde emin olamadıgım için ve daha sonrasındada rahatca giyebilmek için normal pijama aldım