AyenurGrtrk Kızlar sonunda bende doğurdum sabah 6 gibi başladı sancılarını defa farkettim ki geçmiyor evin içinde gidip gelmeye başladım en son 06.40 ta eşimi ve kız kardeşimi uyandırdım evin içinde tur döndüm 8.40 ta kayınvalidem geldi ve biz hastanedeyiz 5 cm açılma vardı yatışa aldılar 2 de doğurdum size en büyük tavsiyem sancıyı son ana kadar evde çekin öyle gidin kızlar birde her sancı vurduğunda yürüyün açılmaya en büyük yardımcı olan şey o neyse çok şükür benim dünyam şuanda yanımda mışıl mışıl uyuyor rabbim isteyen herkese versin hamişleride bir avazda kurtarsın kızlar 👶🏻😂😂😘😘👶🏻❤️