Semakacan Habhan ilk hamileliğimde fıtığı hiç düşünmeden geçirdim ve doğum yaptım bi zararı olmadı aslında ama ben bebeğin eşi aşağıda diye sürekli dinlenirdim zaten hamilelikte korkulacak bi zararı yoktu yani normal doğum yaptım
Habhan Sezeryan yapma ihtimalin yüksek dedi bana doktorum da. Bebeğe bir zararı yok evet ama kendim için biraz tedirginim bir de öğretmen olduğum için çalışırken problem olacak mı diye düşünüyorum ☹️