Essena 1 kızım var ismi Sena 2. Bebeğime hamileyim Bi kızım daha olacak sizce hangi isim daha güzel kızlar
Fileozcan Essena hamileyim ve erkek bebeğime bnde Asel koymayı düşündüm unisex olduğunu düşünüyorum. Ama Sena ya Mina yakışır.
narmin96 Kesinlikle Asel derdim. 🥰😍 Tabii en son kararı kendiniz vereceksiniz. Rabbim hayırlı evlatlar nasip eylesin. ❤️🤲🏻