Merhaba güzel anneler, size doğum hikayemi hastane odasında kızım yanımda yazıyorum ☺️ 05.07.2021 saat akşam 19.50 de hastaneye yatışım yapıldı. Duydunuz mu bilmiyorum balon tekniği var doğum için açılma sağlıyor. Bende sancılar yoktu ve doktorum direk sezeryan olmamı istemedi. Bağırsaklarımın önde olmasından dolayı ve çocukluğumda geçirdiğim ameliyatlarda dolayı zor bir sezeryan beni bekliyordu. Neyse işe yararsa diye işlem yapıldı. Yerleşme sırasında biraz ağrım oldu ve 20.15 de sancılarım başladı. Gece saat 3.5 da balın kendini dışarı attı bu 3cm açıklık anlamına geliyordu. Sabah 8 de suni sancı ile desteklenmeye geçildi. Saat sabah 10 gibi 5 cm açılmam vardı ve 150cc ile devam ediyorduk. Akşam saat 20.00 olduğunda benim sancılar kayboldu açılma hala 5cm de kaldı ve doktorum denenecek herşeyi yaptığını seçimi bize bıraktığını söyledi. 24 saat sancı çekmiş biri olarak bende sezeryanı seçtim ve akşam 22.00 da ameliyata alındım. Tüm günün gerginliği, 29 yıl öncesinin ameliyatının yerinden açmam zorunda kalmaları falan acayip gerdi. Ben kendimi sakinleştirmediğim için bana tekrar anestezi verildi ve tüm uyutuldum. Spinalden sonra 😢 ama uyandığım anda yanıma bir minik melek kondurdular, ağrıları o an hissetmedim bile. Annelik için tüm herşeyi 24 saat içinde aynı anda yaşadım. 22.23 de kızımın ağlamasını babası duymuş ❤️Ağrılarım tabi ki var ilk yürümesi çok zor ama o kadar mutluyum ki onu izleyip şuan size bunları anlatıyorum. Allahım herkese anne ve bebeğin sağlığı için hangisi hayırlısı ile o şekilde kucağınıza almayı nasip etsin 🥰🙏🏻 Artık bizde minik bir 👨👩👧 Olduk ❤️🥰