35.haftanın başlamasıyla çok büyük bir derde düştüm arkadaşlar. Kabızlık olmamasına rağmen . Hemoroidim dışarı çıktı ve tromboze oldu. Boğulmuş hemoroid deniyormuş. Ceviz içi büyüklüğünde ağrılı be kanamalı. Genel cerrah Lokal anestezi işe içini boşalttı ama olduğu gibi duruyordu. 4.gün itibari ile acısı dinmeye başladı. Hap fitil ve krem kullanıp sıcak su tutuyorum. Sanki hafiflemeye başladı. Ama normal doğumu ne kadar etkiler bilmiyorum korkuyorum.canım hala çok yanıyor Doğum esnasında ıkınmam gerekiyor . Ya daha kötü olursa . Hep normal doğum istedim ama şimdi sezaryen düşünüyorum. Böyle bir sıkıntıyı çekip yine de normal doğuranınız var mı?