Bihitta Gelecekmiş gibi sinyaller gelmeye başladı mı? Bizde tık yok 😄 haftaya kadar bekliyoruz doğum başlamazsa mecbur suni sancile başlatıcaklar.
meraklianne1 Bihitta ay umarımmm hepimiz kavuşalım sağlıkla yoksa perşembe suniyle başlatacak doğumu 🥺 sana bişey dedi mi doktorun
Bihitta meraklianne1 anca haftaya suniyle başkatabilirmişler 41 haftadan itibaren Hollandadayım bu arada, salı suyunu kontol edecekler aynı günde doğuma alabilirmişler😇
Busraseren94 Bende 40+2 kasık ağrısından başka bişey yok. Benim 2 günde bir kontrolüm var Perşembe kontrol en kötü pazartesine kadar bekleriz dediler olmazsa suni.
Bihitta Busraseren94 Evet ya tek değilmişim, çatı muayenesi yapmak istediler istemedim 😄 Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏
Busraseren94 Bihitta 2 kere oldum hiç bir şekilde acı hissetmedim ama hiç bir şekilde tetiklemedi belkide 2. Doğumum olacak ondan olabilir mi acaba her ihtimal geliyor aklımıza 😊
Bihitta Busraseren94 bilmem ki, benim ilk 😅 ne yürüyüş ne hurma be korunmasız ilişki hiç bi şekilde doğumu başlatmadı.
meraklianne1 Busraseren94 bence bebeğe bağlı bende 2 kere oldum hiç bi şekilde nişanım gelmedi 🤷🏻♀️ Hatta tetiklesin diye olmuştum ilkini ikinciyide geçen pazartesi oldum yine nişan yok gelmedi
Busraseren94 meraklianne1 çare suni gibi gözüküyor benimde hiç umudum kalmadı kendiliğinden gelmesine.
Busraseren94 meraklianne1 hemde çok zor bilinmezlik bide hafta geçme olayı sinir bozucu. Ama ilk doğumsa korkmayın bence daha kolay bence bilmiyor insan ne olacağını. Doğduğu an bir gram acı kalmıyor.