Kızlar 36+5 olduk artık ve iki gündür çok aşırı duygusalım. Normalde de öyleydim hamileliğim boyunca ama doğum yaklaşınca daha bi farklı oldum. Normal doğum istiyorum hayırlısıyla , çok şükür şu an için bi korkum da yok. Kendimi hep telkin ediyorum sakinim de ama iki gündür kasılmalarımın da artmasıyla başıma ne geleceğini bilmedigimden midir nedir durup durup ağlıyorum. Kafamda sürekli benim hikayem nasil olacak diye konuşuyorum kendimle. Sonra ağlamalarımdan bebeğim de etkilenir diye durmaya çalışırken onu üzdüm diye yeniden ağlıyorum 😅😅 var mı doğuma yakın böyle olan 😀